С Азис сме правили секс много малко пъти. Ако трябва да бъда конкретен - общо 6 пъти за 2 години и половина", сензационно призна Китаеца. Преди няколко седмици звездата на фолка и мъжът му се разделиха тихо и кротко, без панаири. Китаеца пое в различна посока и признава, че му е мъчно за фолк краля. Отчита обаче, че връзката им е напълно изчерпана. "Повече не мОжем да сме заедно - няма я тръпката. Аз никога не съм изпитвал сексуално влечение към него, обичах го като брат. Азис знаеше това, осъзнаваше, че не ми харесва, когато правим секс, и изстина", споделя пред "Контра" Китаеца. В момента люлинският момък живее в квартала, в който е израснал, заедно с родителите си. Върнал се е към предишното си ежедневие на обикновен човек. Върти бизнес със свой приятел в сферата на цветните метали. Именно там е вложил 100-те бона, които спечели от "Сделка или не".
"Всички си мислят, че аз съм използвал Азис. Мисля обаче, че от нашата връзка той беше на далавера. Вдигна се страшен шум, писаха години наред по вестниците. Аз дойдох с един сак дрехи в апартамента му и си тръгнах пак с толкова багаж"; прави равносметка Китаеца.

0 Comments:

Post a Comment



По-нова публикация По-стара публикация Начална страница

Blogger Template by Blogcrowds